Willkommen bei meinem Gästebuch

Ohne meine treuen Kundinnen und Kunden wäre diese wundervolle Arbeit nicht möglich. Vielen Dank an jeden, der mir eine Nachricht, einen Gruss oder eine Rückmeldung zu den Stunden hinterlässt. 

Kommentare: 9
  • #9

    Angie W. (Montag, 25 September 2017 21:27)

    Hallo Doris
    Ich komme jetzt schon einige Jahre in Deine Antarastunden und möchte Dir endlich mal sagen: "Super und bravo, wie Du die Stunden jede Woche leitest, voll motiviert, positiv und immer mit wirkungsvollen Übungen. Es tut immer wieder gut und ich bin jedes Mal voll motiviert für den Rest der Woche. Danke dafür und mach weiter so. Ich freue mich schon auf Morgen. Angie

  • #8

    Barbara (Dienstag, 12 September 2017 12:55)

    Hey Doris
    Hüt hät mir Dini Stund super gfalle und ich merkä, wiä`s mim Körper guet tuet! Danke viiielmal!!
    Antara isch eifach äs super Training und tuet mir ii allne Ebene wohl! Fühl mich gfüllt und tankt für d`Wuchä!!
    d`üebigä überzüüget mich eifach und ich gspürs, das mim Körper hälfet und ich mich au viel bewusster im Alltag uf mini Haltig achte...
    Ich finds aber nach wiä vor au eifach hammer, wiä Du diä Stundä leitisch. Dini ufgstellti, humorvolli und trotzdem professionelli Art überzüüget mich nach wiä vor und tüend mir guet!!!
    Danke viiiiielmal; mach eifach wiiters so!!

  • #7

    Silvia (Dienstag, 29 November 2016 17:14)

    Doris gestaltet die Stunden sehr professionell in sehr guter Qualität. Es macht Spass und die Zeit vergeht im Nu.

  • #6

    Barbara (Dienstag, 29 November 2016 14:55)

    Liebi Doris
    Wow jetzt hani grad gseh, wänn ich s`letschti mal drii gschriibä han! Wahnsinn, wiä diä Ziit vergaht, aber natürlich au äs Zeichä, das ich nach wiä vor mega begeischteret bin! Dini Stundä sind so abwächsligsriich, Du gasch uf jedi einzelni Person ii und luegsch, das mir all uf d`Rächnig chömet. Das git mir äs guets und sichers Gfühl und ich merks und gsehs a mim Körper und sinerä Haltig aa, das sich vieles veränderet hät! Danke vielmal für Din Power, Dini Geduld und Dini aasteckendi, fröhlichi Art! Ich chumä sehr seeeehr gern zu Dir ii Stund!!

  • #5

    Thomas (Donnerstag, 02 April 2015 13:31)

    Schöne Webseite
    liebe Grüsse
    Thomas

  • #4

    Patrizia Wyss (Dienstag, 17 März 2015 08:28)

    Liebi Doris
    Ich han Antara vorher scho kennt und au es bitzeli praktiziert. Wo ich dä Flyer für a Schnupperlektion übercho han bin ich ohni z'zögere verbii cho... Und siither bin ich bi dir und freu mich jedi Wuche die tolle und abwechsligsriiche Antara-Stunde mit dir und dä Gspänli abzhalte. Dini ufgstellti und fröhlichi Art, dini Fachkompetenz und dä klini persönlichi Rahme sind au uusschlaggebend für as erfolgsversprechends Training!!! Ansonste chann ich mich nu dä Barbara aaschlüsse. Chömmed verbii, es lohnt sich würkli!!!
    Merci vielmal Doris und bis glii.
    Patrizia

  • #3

    Ruth Rust (Montag, 16 März 2015 18:36)

    Liebe Doris
    als ich mich mit bald 60 überwinden konnte, endlich etwas Gutes für meinen Körper zu tun, flog der Antara-Flyer in meinen Briefkasten. Und siehe da, nach 3 Jahren Antara fühle ich mich wie 50 !!!
    Ich kann das Antara-Training jedem empfehlen. Es ist gut für den ganzen Körper, alle Muskeln (auch die kleinsten) die Körperhaltung und den Geist. Ich schätze Deine Fachkompetenz und vor allem Deine
    ansteckende immer fröhliche Art. Ich muss mich nie überwinden zum Training zu gehen, ich freue mich immer darauf. Danke Doris bis bald Ruth

  • #2

    Barbara Müller (Sonntag, 15 März 2015 10:50)

    Liebi Doris
    Cooli Website!! :-)
    Wo ich aagfröget wordä bin zum is Antara z`cho, bin ich z`erscht chli skeptisch gsi. Ich bin öpper wo sich gern uspoweret, schwitzt und sMuskelkater nachher, hät mir immer es Gfühl geh öppis gmacht z`ha....
    Jetzt chumi doch scho einigi Mönät zu Dir und ich han gmerkt, wiä sich das bi mir veränderet hät. Ich han ganz äs anders Körpergfühl übercho, mini körperlichi Haltig isch sich am veränderä, wiä au di ganzi Iistellig. Ich han s`erschtmal s`Gfühl, das ich mim Körper würklich guet tue, ohni ihn z`überforderä, aber trotzdem aareg, zum sich z`trainierä und z`formä. Ich merkä au im Alltag, das ich plötzlich bewusster uf mini Haltig luegä, mim Körper Pause erlaube und das wiederum git mir Power und äs Sälbschtwertgfühl zrugg wo mich positiv stärcht!
    Ich finds würklich ä cooli Sach und chans nur wiiters empfehlä!
    Ich möcht Dir, Doris au grad uf dem Wäg Danke säge! Du bisch ä super Frau, usgrüschtet mit viel Elan, Freud und Wüssä! Ich chumä sehr sehr gern zu Dir i d`Antara-Stund!
    Mach wiiters so!!
    Bis bald
    Barbara

  • #1

    Alder René (Mittwoch, 04 März 2015 08:02)

    Liebe Doris
    Für mich als "alter Frischling" macht das Training bei dir wirklich sehr viel Spass. Auch wenn manchmal am anderen Tag das Aufstehen etwas schwerer fällt und mir einige Teile an mir etwas fremd und schwer vorkommen, freue ich mich wieder für die nächste Lektion bei Dir. Deine Fachkompetenz, Deine fröhliche Art schätze ich sehr. Einiges an körperlicher Fitness habe ich dank Dir bereits wieder zurückerhalten. Danke und weiterhin viel Erfolg mit Deinen Lektionen.
    René

Doris Utz, Hungerstrasse 50, 8832 Wilen b. Wollerau

 

E-mail: doris.utz@bluewin.ch / Tel: 079 377 35 18